Marketing, Aktualności • 30.05.2017

Poczta Polska wraca do usługi Polecony eCommerce
Poczta Polska postanowiła ponownie wprowadzić usługę Polecony eCommerce na rynek usług pocztowych. 2017 r. Z dniem 1 czerwca zostanie uruchomiona nowa oferta skierowania głownie do klientów sprzedających w Internecie. Jest to ukłon w stronę sprzedawców z portali typu Allegro.pl oraz właścicieli niewielkich sklepów internetowych.

Marketing, Aktualności • 27.05.2017

Pracownicy domowi IBM jednak wracają do biur
IBM jest liderem w organizacji pracy polegającej na tym, że pracownicy świadczą pracę w sposób zdalny przebywając we własnych domach zamiast przychodzić do biura.

Marketing, Aktualności • 23.05.2017

Polaków e-zakupy za granicą
Interesujące badanie preferencji konsumenckich Barometer E-shopper przeprowadzone zostało wśród europejskich internautów przez TNS Kantar dla DPDgroup.

Marketing, Aktualności • 19.05.2017

Reklamy nie są takie złe
O tym starają się przekonać internautów reklamodawcy, blokując dostęp do informacji na stronach internetowych użytkownikom adblockerów i zachęcając ich w ten sposób do odblokowania reklam.

Marketing, Aktualności • 12.05.2017

Będzie mniej reklam na Facebooku
Taką przynajmniej mamy nadzieję po opublikowaniu oficjalnej informacji na firmowym blogu Facebooka.

Marketing, Aktualności • 15.03.2017

Właściciel paczkomatów w tarapatach!
Spółka Integer.pl, właściciel sieci paczkomatów InPost, przyznaje w oficjalnym komunikacie, że w ciągu najbliższego roku może utracić płynności i będzie musiała złożyć wniosek o upadłość, jeśli nie powiedzie się wezwanie ogłoszone przez AI Prime Bidco i Rafała Brzoskę.

Marketing, Bezpieczeństwo • 09.03.2017

Gdy reklama produktu nie idzie w parze z rzeczywistością
Szczególne wyróżnienie w reklamie istotnej cechy usługi z jednoczesnym przekazem, który sugeruje, że ma stały i bardzo atrakcyjny charakter (gdy jednak w rzeczywistości tak nie jest), może wprowadzać odbiorców w błąd. Oznacza to, że narusza w ten sposób zbiorowe interesy klientów.

Marketing, Aktualności • 02.03.2017

69% porzucanych koszyków!
Wypełnienie oraz wysłanie zamówienia to sukces każdego sklepu internetowego. Jednak, nie każdy sklep ułatwia drogę klientowi. Oczywiście jest to działanie nieświadome. Pojawia się pytanie, jak uniknąć sytuacji w której klient wrzuca produkt do koszyka, wypełnia formularz zamówienia i nagle… po prostu opuszcza sklep.

Marketing, Bezpieczeństwo • 13.12.2016

Jak sprawdzić wiarygodność e-sklepu?
Europejskiego Centrum Konsumenckiego opublikowało wskazówki ułatwiające rozpoznanie wiarygodnego sklepu internetowego!

Prawo, Marketing • 01.12.2016

Gdy brak w e-sklepie towaru, który zamawia klient!
Zapewne zdarzyła się Wam kiedyś sytuacja, w której zamówiliście produkty poprzez sklep online, które już w chwili składania przez Was zamówienia przestały być dostępne w magazynie. Taka sytuacja jest niezwykle istotna z punktu widzenia przedsiębiorcy prowadzącego e-sklep, gdyż faktycznie nie jest on w stanie zrealizować umowy sprzedaży.

Legalniewsieci.pl © 2019

Realizacja strony weboski

e-Gazela Biznesu

Trwa generowanie dokumentu...

REKLAMA

zamknij okno