Portal bezpiecznego e-biznesu

Trudny debiut polskiej wersji sklepu Amazon

 Trudny debiut polskiej wersji sklepu Amazon

Lexlab Bezpieczne regulaminy sklepów i serwisów internetowych Wycena usługi
Nie cichną negatywne głosy na temat debiutu sklepu internetowego Amazona w Polsce. Niestety serwis rozczarowuje ofertą, a recenzje sklepu są raczej krytyczne. Zapowiada się trudna i zacięta walka z potentatem jakim jest Allegro.
Trudny debiut polskiej wersji sklepu Amazon

Polscy konsumenci szukając produktów w sklepach internetowych, oczekują przede wszystkim okazyjnych cen. Z tym Amazon może mieć problem. Analitycy firmy Dealavo porównali ceny ponad tysiąca produktów z obu serwisów i doszli do wniosków, że ceny na Allegro są po prostu niższe.

Amerykańskie gigant podjął decyzję o wejściu na polski rynek bez programu Prime. Jest to forma abonamentu, który znamy już z Allegro z postaci Allegro Smart. W konsekwencji klient polskiego sklepu Amazon może otrzymać darmową dostawę zamówionych produktów dopiero od 100 zł, natomiast klienci Allegro Smart mogą cieszyć się darmowymi przesyłkami już od 40 zł.

W konsekwencji dość krytycznych opinii dotyczących sklepu Amazona, akcje Grupy Allegro zdrożały, a analitycy uznali, iż rodzimy serwis handlu internetowego ma spore szanse w walce o rynek polskiego handlu internetowego.

Komentarze

‹ Poprzedni artykułNowa odsłona oszustwa na dopłatę! Następny artykuł ›Informowanie o cenie – plusy i minusy nowych przepisów

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci. Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Adwokat Art. 178A KK Katowice

Legalniewsieci.pl © 2024. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się