Warto zdawać sobie sprawę z tego, że Twój potencjalny pracodawca zwróci uwagę nie tylko na Twoje doświadczenie zawodowe i poparte szkoleniami umiejętności, ale też na sposób ich przedstawienia. Najlepiej będzie, jeśli podkreślisz swoje osiągnięcia i uwidocznisz to, co najważniejsze z punktu widzenia pracodawcy. Przejrzyste i dobrze zorganizowane CV to ekwiwalent dobrego pierwszego wrażenia. Ważna jest nie tylko treść, ale i struktura życiorysu. Dzięki prostym komunikatom rekruter może szybko zdecydować, czy warto poświęcić na Twoje CV więcej niż 35 sekund. To także okazja do pokazania swojego podejścia do szczegółów.
Zanim wyślesz swoje CV managera, sprawdź jak prezentuje się dokument według każdego z poniższych kroków:
Starając się o stanowisko kierownicze warto skupić się na rozwinięciu określonych sekcji w CV. Profil zawodowy powinien zawierać wypunktowane prowadzone przez kandydata kampanie, także te prowadzone na łamach mediów społecznościowych. W doświadczeniu zawodowym podkreśl kampanie, które przyniosły znaczne wzrosty sprzedaży. Jeśli nie masz jeszcze za sobą wiele zakończonych projektów, skup się na zdobytych umiejętnościach zawodowych i ukończonych szkoleniach. Skuteczne CV dla menedżera kampanii zawiera też wyraźnie podkreślone dane adresowe, niezbędne w celu prowadzenia rekrutacji. Liczy się też oryginalny, opracowany pod daną firmę list motywacyjny, który tuż po CV menedżera jest najważniejszy w procesie rekrutacji na stanowisko kierownika kampanii.
Komentarze