Portal bezpiecznego e-biznesu

Poczta Polska stawia na odbiór paczki w punkcie

 Poczta Polska stawia na odbiór paczki w punkcie

Lexlab Bezpieczne regulaminy sklepów i serwisów internetowych Wycena usługi
Usługa „Odbiór w Punkcie” cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów Poczty Polskiej. W porównaniu z rokiem 2016 przesyłki są odbierane poza placówkami pocztowymi prawie pięciokrotnie częściej.
Poczta Polska stawia na odbiór paczki w punkcie

Poczta Polska dysponuje największą w Polsce siecią placówek umożliwiających odbiór przesyłek pocztowych. Należą do niej przede wszystkim stacje PKN Orlen oraz kioski Ruchu. W Warszawie i wybranych miejscowościach woj. mazowieckiego klienci mogą odbierać paczki także w sklepach Żabka i Freshmarket.

Paweł Kopeć, dyrektor sprzedaży w Poczcie Polskiej mówi:

Nasi klienci mogą odebrać przesyłkę w wybranym przez siebie punkcie usługowym o dogodnej porze, w jednej z 7 tysięcy lokalizacji. Jak pokazują najnowsze dane, oferowana przez Pocztę Polską usługa idealnie wpasowała się w potrzeby naszych klientów. Dlatego będziemy ją dalej rozwijać.

Rozwój sieci „Odbiór w Punkcie” powoduje, że Poczta Polska staje coraz poważniejszym graczem na rynku usług kurierskich i paczkowych. Usługa odbioru w punkcie stanowi także konkurencyjną alternatywę dla wciąż dynamicznie rozwijających się paczkomatów Inpostu.

Komentarze

‹ Poprzedni artykułOdpowiedzialność za publikowanie w Internecie cudzych utworów Następny artykuł ›Google Street View kończy kolejną trasę po Polsce

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci.
Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Legalniewsieci.pl © 2019. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się