Portal bezpiecznego e-biznesu

PKN Orlen wchodzi na rynek automatów pocztowych

 PKN Orlen wchodzi na rynek automatów pocztowych

Lexlab Bezpieczne regulaminy sklepów i serwisów internetowych Wycena usługi
Polski koncern paliwowy postanowił wkroczyć na rynek e-commerce. Po przejęciu Ruchu - operatora kiosków, koncern posiada 1800 stacji paliw i 1300 kiosków w całym kraju. Daje to łączną bazę ponad 3000 punktów. Władze spółki zapowiadają systematyczny rozwój sieci automatów do odbioru paczek w oparciu o te właśnie punkty.
PKN Orlen wchodzi na rynek automatów pocztowych

Nieustanny rozwój e-commerce i handlu internetowego zaowocował nową strategią pozapaliwową PKN Orlen. Polski koncern naftowy postanowił powalczyć o rynek dostaw z InPostem czyli monopolistą automatyki pocztowej i właścicielem największej sieci paczkomatów w Polsce. Władze Orlenu planują wkrótce wejść w usługi kurierskie tj. w bezobsługowe mechaniczne punkty odbioru paczek. Prezes koncernu ogłosił, iż już teraz trwa proces wyłonienia firmy, która wykona te punkty odbioru.

Ponadto Orlen zamierza rozwinąć pozapaliwową sprzedaż detaliczną. Wszystko to wpisuje się w nową strategię rozwoju koncernu, który dość mocno chce zaangażować się w rynek e-commerce.

Dzięki tak potencjalnie licznej sieci punktów, ceny usług kurierskich z użyciem automatów mogą ulec zmianie. Ponadto sklepy internetowe zyskają kolejną metodę dostaw swoich produktów, a klienci jeszcze większy wybór lokalizacji automatów.

Komentarze

‹ Poprzedni artykułKlient nie zwraca towaru po odstąpieniu od umowy. Co wtedy? Następny artykuł ›Informowanie o cenie – plusy i minusy nowych przepisów

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci. Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Adwokat Art. 178A KK Katowice

Legalniewsieci.pl © 2024. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się