Portal bezpiecznego e-biznesu

Paczucha - nowy chatbot od firmy InPost.

 Paczucha - nowy chatbot od firmy InPost.

Lexlab Bezpieczne regulaminy sklepów i serwisów internetowych Wycena usługi
Firma InPost wprowadza rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji - chatbot „Paczucha”.
Paczucha - nowy chatbot od firmy InPost.

Dzięki nowemu rozwiązaniu użytkownicy będą mogli nie tylko sprawdzić status przesyłki, ale także, za pomocą smartfonu z zainstalowanym komunikatorem, nadać przesyłkę w najbliższym Paczkomacie.

W komunikatorze Messenger będzie można wpisać „InPost – Paczkomaty, kurier” i zadać pytanie np: „Jaki jest status przesyłki nr…?”, „Gdzie jest najbliższy Paczkomat?” by otrzymać odpowiedź wygenerowaną przez samouczącego się chatbota.

Jak wyjaśnia Rafał Brzoska, założyciel i prezes Integer.pl, właściciela marki InPost:

Zastosowanie sztucznej inteligencji to przełomowa zmiana. Upraszczamy i sprowadzamy korzystanie z usług logistycznych do poziomu okienka w smartfonie zgodnie z filozofią: być jak najbliżej klienta. Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wprowadzenie do serwisu sztucznej inteligencji pozwoli na uzyskiwanie w czasie rzeczywistym odpowiedzi na kierowane do nas zapytania.

Komentarze

‹ Poprzedni artykułPrzeciekająca klawiatura wirtualna AI.type Następny artykuł ›Informowanie o cenie – plusy i minusy nowych przepisów

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci. Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Adwokat Art. 178A KK Katowice

Legalniewsieci.pl © 2024. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się