Portal bezpiecznego e-biznesu

„nie Lubię” – rewolucja na FB

 „nie Lubię” – rewolucja na FB

Lexlab Bezpieczne regulaminy sklepów i serwisów internetowych Wycena usługi

We wtorek (15.09) Mark Zucerberg, założyciel i dyrektor generalny serwisu społecznościowego Facebook poinformował, że trwają prace nad przyciskiem „nie lubię”. Po co FB wprowadza taki przycisk i co on zmieni?

„nie Lubię” – rewolucja na FB
Obecnie ilość „lajków” na FB stała się nowym system wartościowania ludzi, firm czy produktów. Duża ilość polubień świadczy o powszechnej akceptacji oraz popularności lajkowanego postu, zdjęcia czy filmu. Natomiast do czego ma służyć przeciwieństwo lajka?

Po co FB wprowadza przycisk „nie lubię”?

Szef Facebooka tłumaczy to przede wszystkim odpowiedzią serwisu na rosnące oczekiwanie użytkowników. Facebook chce uniknąć sytuacji w której użytkownik chcąc wyrazić współczucie w przypadku informacji np. o śmierci czy wypadku naciska przycisk podniesionego kciuka. Zdaniem CEO FB, wprowadzenie nowej funkcji umożliwi wyrażenie właściwej reakcji na część wpisów.

Narzędzie hejtu?!

Obecnie mała ilość lajków lub ich brak wprowadza niektóre osoby w stan depresji i załamania nerwowego. W związku z tym, nie należy mieć wątpliwości, że wprowadzenie przycisku, którego celem jest wyrażanie negatywnych emocji stanie się nowym instrumentem do hejtu internetowego.

A co Ty myślisz o nowym przycisku? Zapraszamy do dyskusji.

Komentarze

‹ Poprzedni artykułCzęściowe odstąpienie od umowy Następny artykuł ›Informowanie o cenie – plusy i minusy nowych przepisów

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci. Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Adwokat Art. 178A KK Katowice

Legalniewsieci.pl © 2024. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się