Portal bezpiecznego e-biznesu

Jak zwiększyć swoją popularność na Facebooku?

 Jak zwiększyć swoją popularność na Facebooku?

Lexlab Bezpieczne regulaminy sklepów i serwisów internetowych Wycena usługi

Prowadząc działalność gospodarczą coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, że media społecznościowe mogą być dobrym sposobem na dotarcie do nowych klientów, utrzymania starych, a także budowania pozycji marki w kraju i na świecie. Jak zbudować markę w Internecie? Na co zwracać uwagę i jakich błędów unikać?

Jak zwiększyć swoją popularność na Facebooku?

Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:

  • Facebook like - dlaczego je kupujemy?
  • Czy warto kupić lajki na fb?
  • Jak dobrze prowadzić swoje media społecznościowe w Internecie, aby klienci korzystali z naszej oferty?

Firmowe media społecznościowe to nie lada wyzwanie. Trzeba pokazywać to co robi nasza firma w taki sposób, aby intrygować, ciekawić i przyciągać potencjalnych oraz stałych klientów. Budowanie wizerunku firmy jest bardzo ważne, ponieważ polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi. Nie kupują dlatego, że coś im się podoba, że ich na coś stać. Polski konsument chce świadomej marki, która coś sobą reprezentuje, dba o środowisko, jest aktywna społecznie, a jednocześnie proponuje dobry produkt wysokiej jakości, najlepiej wyprodukowany w Polsce i z najlepszych materiałów dostępnych na rynku. Co zatem zrobić, aby nasze media społecznościowe się rozwijały?

Facebook like – jak zdobywać polskie lajki?

Warto mieć kilka kanałów w mediach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie, Twitterze bądź TikToku. Jednak ilość kanałów należy dostosować do naszej branży i tego, co robimy. Nie należy iść w jak największą ilość kanałów tylko dlatego, by je mieć. Warto robić to z rozmysłem. Jeśli sprzedajemy na przykład biżuterię, to z pewnością Instagram jest świetnym pomysłem, Facebook także. Jeśli mamy zdolność do kręcenia świetnych filmików to TikTok również może być dobrym pomysłem, jednak Twitter już niekoniecznie. Inaczej może być w przypadku, jeśli wydajemy jakieś specjalistyczne pismo. Wtedy Twitter może być naszym sposobem na przekazywanie ciekawych informacji.

Tak jak wspominaliśmy, dobór mediów społecznościowych ma niebagatelne znaczenie. Jeśli nie wiemy, jak to zrobić, warto zwrócić się do specjalistów, którzy podpowiedzą nam jakie kanały będą dla nas najlepsze. Z drugiej strony można też zacząć na początku samodzielnie budować wizję naszej marki w mediach społecznościowych i zdobywać Facebook like. Jednak by do tego dochodziło trzeba publikować ciekawe, atrakcyjne treści, zarówno formie tekstowej jak i wizualnej. Coraz częściej Polacy w mediach społecznościowych chcą oglądać ciekawe filmiki i relacje. Dlatego dobrze jest umieć kręcić filmiki. Jeśli tego nie potrafimy, także możemy skorzystać z pomocy specjalistów.

Czy kupowanie lajków w mediach społecznościowych to dobry pomysł?

Na to pytanie nie ma dobrej odpowiedzi. Część osób powie, że to dobry pomysł na początek, by zdobyć jakąś bazę polubień. Z drugiej strony dobrze jest na początku zdobyć ruch organiczny, nowych obserwatorów naszych treści. Dokupywanie lajków może nam tylko pomóc. Takie lajki nie kosztują zbyt dużo i pochodzą od realnych użytkowników sieci (aczkolwiek w Internecie jest sporo ofert typu "kup lajki" od stron odsprzedających polubienia, które są niewiele warte - pochodzą z fikcyjnych, często zagranicznych kont). Takie szybkie lajki to nie jest tylko sztuczne podnoszenie sobie statystyk polubień, mogą nam dostarczyć potencjalnych zadowolonych klientów.

Jednocześnie warto zastanowić się, jak działać dwutorowo. Kupienie lajków samo w sobie nie zadziała na dłuższą metę. Długofalowo trzeba publikować dobre treści, pokazywać w jaki sposób działa firma, jak kształtujemy swoją firmę, co robimy, jakim jesteśmy zespołem. Jeśli jeszcze angażujemy się naszą firmą charytatywnie bądź staramy się korzystać np. tylko z naturalnych produktów i propagujemy to na swoich mediach społecznościowych, tym bardziej przyciągniemy obserwatorów. Jeśli jednak to wszystko jest dla nas za trudne warto zatrudnić specjalistów, którzy doradzą nam czy warto kupić FB like, czy pozyskać je w jakiś inny sposób, aby zyskać rozgłos. Najważniejsze jest działanie z pomysłem. Na szybko niczego nie osiągniemy.

Trzeba również pamiętać o interakcjach z naszymi fanami. Profesjonalna obsługa, odpowiedzi na zadawane pytania, pozwolą nam pozyskać nowych klientów z polecenia istniejących i utrzymanie tych zadowolonych na długie lata. A lajki na FB zaczną pojawiać się same.


Komentarze

‹ Poprzedni artykułOznaczanie reklam w internecie - Onet i WP pod lupą UOKiK Następny artykuł ›Informowanie o cenie – plusy i minusy nowych przepisów

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci. Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Adwokat Art. 178A KK Katowice

Legalniewsieci.pl © 2024. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się