Internetowi wydawcy nieustannie wymyślają nowe sposoby na zachęcenie ich czytelników do rezygnacji z AdBlocka oraz innych tego typu narzędzi służących do blokowania wyświetlanych reklam. Zabiegi te odnoszą różne skutki, niestety mało efektywne. Na pewien skuteczny pomysł wpadli specjaliści brytyjskiego Financial Times.
W lipcu Financial Times przeprowadził eksperyment, który trwał 30 dni i miał na celu sprawdzenie, co skłania użytkowników do wyłączenia blokady reklam dla danej witryny. Badanie zostało przeprowadzone w grupie 15 tysięcy zarejestrowanych czytelników serwisu, których podzielono na trzy grupy. Dla każdej z tych grup inną granicę w dostępie do treści przy włączonej blokadzie reklam.
Komentarze
Adwokat Art. 178A KK Katowice | Serwis Adwokacki
Legalniewsieci.pl © 2025. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.