Portal bezpiecznego e-biznesu

Ceneo.pl bliżej klienta dzięki CeneoLokalnie.pl. Nowa oferta dla sklepów!

 Ceneo.pl bliżej klienta dzięki CeneoLokalnie.pl. Nowa oferta dla sklepów!

Rosnąca popularność omnichannel wśród Polaków sprawiła, że Ceneo.pl odświeża swój serwis CeneoLokalnie.pl i rusza z nową ofertą dla sklepów. Projekt to również odpowiedź na rosnącą wśród klientów potrzebę szybkich
i tańszych zakupów internetowych.

Ceneo.pl bliżej klienta dzięki CeneoLokalnie.pl. Nowa oferta dla sklepów!
Serwis CeneoLokalnie.pl to nowy kierunek rozwoju najpopularniejszej porównywarki cen w Polsce. Wszystko dzięki silnemu wśród polskich konsumentów efektowi ROPO, czyli „ wyszukaj w internecie, kup w sklepie”. W przypadku samego Ceneo.pl aż 30 % wszystkich wizyt w serwisie kończy się zakupem w sklepach stacjonarnych. W tej grupie klientów znajdziemy osoby, które przed zakupem chcą obejrzeć towar, sprawdzić jakość wykonania i porozmawiać ze sprzedawcą. CeneoLokalnie.pl to również odpowiedź na oczekiwania tych klientów, którzy coraz częściej chcą mieć produkt jeszcze tego samego dnia. Dzięki nam użytkownik porównuje oferty w sklepach na CeneoLokalnie.pl, potwierdza ich dostępność w pobliskim sklepie i jedzie po ich odbiór. Z naszych danych wynika że w niemal 50% przypadków towary o wartości powyżej 1000 zł kupujemy po wcześniejszym obejrzeniu w tradycyjnym sklepie czy markecie. W przypadku mniejszych zakupów daje to również oszczędność, bo nie ponosimy kosztów przesyłki – podkreśla Paweł Piekarski product owner Ceneo.pl.


Nowy kanał sprzedaży dla sklepów stacjonarnych i internetowych

Pojawianie się nowych lokalnych ofert sklepów na CeneoLokalnie.pl to jedynie początek zmian jakie już wprowadzono w serwisie. Strona zmieniła swoją szatę graficzną, a właściciele zmienili też zasady współpracy ze sklepami. Publikacja ofert jest bezpłatna dla wszystkich sklepów, które chcą rozpocząć lokalną współpracę z Ceneo.pl. Jedynym kosztem jest opłata za przejście użytkownika do oferty sklepu. Pierwsze rozmowy pokazują, że wśród naszych partnerów znajdą się zarówno duże markety, które prowadzą własne sklepy internetowe, jak również małe sklepy stacjonarne, które rozszerzyły swoją sprzedaż o internet. CeneoLokalnie.pl to szansa dla sprzedawców chcących dotrzeć do klientów ze swojej najbliższej okolicy, którzy szukają inspiracji i opinii o produktach w internecie, ale kupują produkty stacjonarnie – podkreśla Paweł Piekarski product owner Ceneo.pl.


Obecnie w serwisie CeneoLokalnie.pl użytkownicy znajdą blisko 3 mln produktów, które można znaleźć w ponad 2 tys. sklepów stacjonarnych i punktach odbioru.


Ceneo.pl to jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, skupiający ponad 18 000 sklepów internetowych. Codziennie ułatwia milionom użytkowników znalezienie produktów i atrakcyjnych ofert sklepowych. Dzięki mobilnej aplikacji Ceneo.pl klienci mogą nie tylko zrobić zakupy czy poznać opinie, ale również porównać ceny za pomocą skanera kodów kreskowych. Serwis umożliwia też robienie zakupów w różnych sklepach za pomocą jednego zamówienia.


Z kolei sklepom oferuje możliwość zwiększenia sprzedaży oraz promocję swojej marki.


Komentarze

‹ Poprzedni artykułUwaga na aktualizację aplikacji QRecorder – instaluje trojana! Następny artykuł ›Facebook pobrał od użytkowników 1,5 mln kontaktów bez zgody

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci.
Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Legalniewsieci.pl © 2019. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Przypomnij hasło

Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się