Portal bezpiecznego e-biznesu

Będzie mniej reklam na Facebooku

 Będzie mniej reklam na Facebooku

Lexlab Bezpieczne regulaminy sklepów i serwisów internetowych Wycena usługi

Taką przynajmniej mamy nadzieję po opublikowaniu oficjalnej informacji na firmowym blogu Facebooka.

Będzie mniej reklam na Facebooku

W informacji podano, że załoga FB zdaje sobie sprawę z rosnącego niezadowolenia użytkowników, spowodowanego wzrostem ilości linków do publikacji mało treściwych, za to wypełnionych niewybrednymi reklamami. Użytkownicy oczekują raczej, że po kliknięciu posta powinna się pojawiać informacja podana w najprostszej postaci, bez zbędnych dodatków.

Stąd też FB wdraża od 10 maja br. update systemu w celu ograniczenia niechcianych treści oraz wprowadzających w błąd informacji. Chodzi zwłaszcza o linki pojawiające się w „news feed”, które szczególnie denerwują użytkowników. W tym celu FB wprowadza m.in. mechanizmy określane mianem „sztucznej inteligencji”, które w założeniu mają wychwytywać i usuwać pojawiające się bliźniaczo podobne treści o typowej zawartości o niskiej jakości.

Zmiany będą wprowadzane stopniowo przez kilka kolejnych miesięcy. FB zaleca reklamodawcom zapoznanie się z nowymi zasadami filtrowania publikowanych treści.

Komentarze

‹ Poprzedni artykułSprzedawco uważaj na rzekome maile od PayU Następny artykuł ›Broszura reklamowa – skuteczne narzędzie marketingowe

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci. Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Adwokat Art. 178A KK Katowice

Legalniewsieci.pl © 2024. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się