Jeżeli dzisiaj nie mogliście lub dalej nie możecie skorzystać z bankowości elektronicznej ING Banku Śląskiego – nie jest to problem po waszej stronie. Od godzin popołudniowych trwa usuwanie skutków poważnej awarii, do jakiej doszło w tym banku.
Od godziny 15:00 klienci banku masowo zgłaszają problem z dostępem do systemów bankowych ING Banku Śląskiego. Na stronie Down Detector kilkaset osób zgłosiło trudności z zalogowaniem się do systemu bankowości elektronicznej. Bank przyznał się, że problemy mają źródło po jego stronie i przeprasza swoich klientów. Rzecznik banku, Piotr Utrata, powiedział Polskiej Agencji Prasowej, że awaria prawdopodobnie dotyczy infrastruktury sieciowej banku.
Skala awarii wygląda na bardzo poważną. Pojawiły się problemy z płatnościami kartami i wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działała także infolinia banku, o czym ING Bank Śląski informował na swoim facebookowym profilu.
Obecnie strona informacyjna banku już działa, wciąż jednak występują trudności z wykonywaniem przelewów za pośrednictwem aplikacji, sprawdzaniem salda konta oraz logowaniem się do systemu bankowości elektronicznej. Bank utrzymuje, że trwają prace serwisowe, mające przywrócić pełną sprawność wszystkich usług.
Komentarze
Adwokat Art. 178A KK Katowice | Serwis Adwokacki
Legalniewsieci.pl © 2025. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.