Portal bezpiecznego e-biznesu

Allegro uruchamia WhatsApp do kontaktu z klientami

 Allegro uruchamia WhatsApp do kontaktu z klientami

Lexlab Bezpieczne regulaminy sklepów i serwisów internetowych Wycena usługi

Za pośrednictwem komunikatora użytkownicy serwisu będą mogli szybko poprosić o wsparcie w zakupach lub sprzedaży, a także zapytać o aktualne akcje promocyjne czy też zasady działania Allegro.

Allegro uruchamia WhatsApp do kontaktu z klientami

Oficjalny kanał do komunikacji z obsługą Allegro został uruchomiony w czwartek. Kanał jest zarejestrowany pod numerem 573 449 254. Trzeba go wyszukać w WhatsAppie i wtedy można nawiązać rozmowę z pracownikiem Allegro.

Jak wspomina Jakub Kłoczewiak z Allegro:

Otwieramy nowy kanał komunikacji z klientami i sprzedawcami przy pomocy wiadomości tekstowych, bo widzimy, że są oni coraz aktywniejsi w zyskującej popularność aplikacji. To kontynuacja zmian, jakie od wielu miesięcy przeprowadzamy w obsłudze klientów.

Z należącej do Facebooka aplikacji korzysta średnio 4,5 miliona Polaków miesięcznie.

Komentarze

‹ Poprzedni artykułCyberbezpieczeństwo jest kluczowym aspektem świetnej strategii biznesowej Następny artykuł ›Informowanie o cenie – plusy i minusy nowych przepisów

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci. Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Adwokat Art. 178A KK Katowice

Legalniewsieci.pl © 2024. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się