Utrudnienia będą dotyczyć przede wszystkim bankowości internetowej, a problemy z kartami płatniczymi, bankomatami oraz wpłatomatami mają potrwać kilka godzin. Poniżej prezentujemy listę banków i utrudnień, jakich mogą się spodziewać ich klienci.
Prace serwisowe rozpoczną się one w piątek (1 grudnia 2017 r.) o godz. 23.00 i potrwają do sobotniego poranka (2 grudnia 2017 r.) do godz. 10.00. W tym czasie bankowość internetowa będzie niedostępna.
W piątek (1 grudnia 2017 r.) od godz. 16.30 do godz. 14.00 dnia następnego (2 grudnia 2017 r.) nie będzie możliwości składania oraz realizacji zleceń zagranicznych.
Planuje się wyłączenie bankowości internetowej, usługi PocztowySMS oraz automatycznego teleserwisu IVR na całą dobę. Prace modernizacyjne potrwają od godz. 18.00 w sobotę (2 grudnia 2017 r.) do dnia kolejnego o tej samej porze. Infolinia będzie działać wyłącznie w trybie informacyjnym. Bank podał również specjalny numer, pod który można dzwonić, aby zastrzec kartę.
W tym samym czasie terminie zostaną również przeprowadzone prace w EnveloBanku, które obejmą bankowość internetową, aplikację mobilną, automatyczny teleserwis IVR oraz wnioski internetowe, z których nie będzie można korzystać w jej trakcie.
Jednocześnie banki informują o kolejnej przerwie technicznej, która będzie miała miejsce w poniedziałek (4 grudnia 2017 r.). Między godz. 02.00 a godz. 06.00 można napotkać na problemy w realizowaniu transakcji z użyciem kart płatniczych.
W poniedziałek (4 grudnia 2017 r.) klienci utracą na dwie godziny dostęp do bankowości internetowej oraz mobilnej. Prace konserwacyjne rozpoczną się o 3.00. Tego samego dnia nie będzie można także korzystać z bankomatów i wpłatomatów banku, jednak w tym przypadku ograniczenia potrwają trochę dłużej – od godz. 2.00 do godz. 6.00.
W sobotę (2 grudnia 2017 r.) od godz. 23.00 do niedzieli (3 grudnia 2017 r.) do godz. 03.00 nie będzie dostępna bankowość elektroniczna Lion’s Bank oraz Idea Cloud.
Przerwa rozpocznie się o godz. 00.00 w nocy z niedzieli (3 grudnia 2017 r.) na poniedziałek (4 grudnia 2017 r.) i potrwa do godz. 5.00. Do listy niedostępnych usług w ciągu tych kilku godzin zaliczają się wpłatomaty, aplikacja Moje ING mobile, system ING Business wraz z wersją mobilną, system ING CardsOnLine, płatności BLIK, płatności Mastercard w telefonie oraz system rozliczeń płatności natychmiastowych Express Elixir. Bank podkreśla, że klienci mogą w tym czasie korzystać bez przeszkód z bankowości internetowej w przeglądarce internetowej.
Klienci T-Mobile Usługi Bankowe będą mogli korzystać z bankowości elektronicznej w ograniczonym zakresie. Przerwa potrwa od godz. 23.00 w piątek (1 grudnia 2017 r.) do godz. 8.00, w sobotę (2 grudnia 2017 r.).
Komentarze