Aktualności, Marketing • 23.10.2018

Usługi kurierskie Poczty Polskiej zyskują na popularności
Niezmiennie rośnie popyt na usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych. Poczta podaje, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19 proc.

Marketing, Prawo • 23.10.2018

Reklama a prawo autorskie
Przeważająca większość reklam telewizyjnych, radiowych, plakatowych czy zamieszczanych w prasie stanowi utwory w rozumieniu prawa autorskiego. Okoliczność, że są to tylko bardzo krótkie formy wypowiedzi, nie ma żadnego wpływu na powyższą ocenę.

Marketing, Aktualności • 16.10.2018

Reklama uciążliwa w mass mediach
W piątej, ostatniej części serii artykułów dotyczących tematyki reklamy jako czynu nieuczciwej konkurencji w środkach masowego przekazu skupiamy się nad tematyką reklamy uciążliwej.

Aktualności, Marketing • 09.10.2018

Reklama ukryta: product placement, reklama podprogowa
Czwarty z kolei artykuł z zakresu tematyki reklamy jako czynu nieuczciwejkonkurencji w mass mediach dotyczy reklamy ukrytej. W tej części skupiono się także na przykładach reklam ukrytych.
Allegro porozumiało się z mBankiem w sprawie pożyczek dla przedsiębiorców.

Marketing, Aktualności • 02.10.2018

Klienci PKO BP wreszcie mogą płacić przez Apple Pay
Użytkownicy potwierdzają: PKO Bank Polski wprowadził usługę Apple Pay. To już dziesiąty bank w naszym kraju, który zdecydował się dać możliwość płacenia swoim klientom przez Apple Pay.

Marketing, Aktualności • 02.10.2018

Reklama wprowadzająca klienta w błąd
Trzeci artykuł z zakresu tematyki reklamy dotyczy reklamy wprowadzającej klienta w błąd.
Rosnąca popularność omnichannel wśród Polaków sprawiła, że Ceneo.pl odświeża swój serwis CeneoLokalnie.pl i rusza z nową ofertą dla sklepów. Projekt to również odpowiedź na rosnącą wśród klientów potrzebę szybkich i tańszych zakupów internetowych.

Marketing, Aktualności • 26.09.2018

Każdy startujący biznes zaczyna od hostingu?
Myśląc o innowacyjnych startupach skupiamy się zazwyczaj na gotowym już produkcie oferującym ciekawe – czasem wręcz rewolucyjne – rozwiązania. W rzeczywistości, od konceptu po wdrożenie usługi lub wprowadzenie produktu wiedzie długa droga.
Reklama sprzeczna z prawem odnosi się do następujących grup towarów: napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, w telewizji, radiu, prasie dziecięcej i młodzieżowej, leków wydawanych tylko z przepisu lekarza(nie dotyczy specjalistycznych pism medycznych), niektórych gier losowych i zakładów.

Legalniewsieci.pl © 2019

Realizacja strony weboski

e-Gazela Biznesu

Trwa generowanie dokumentu...

REKLAMA

zamknij okno