Marketing, Aktualności • 29.08.2017

W co najchętniej klikają Polacy?
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Gemius w 13 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Polacy najczęściej klikają w reklamy żywności i napojów, a banery są u nas najpopularniejszym formatem reklam internetowych.

Marketing, Marketing • 25.08.2017

Czy Social Media są rzetelnym źródłem informacji?
Media społecznościowe stanowią coraz większe źródło informacji z kraju i świata dla coraz większej liczby osób. Ale czy informacje podawane w mediach społecznościowych są prawdziwe?

Aktualności, Marketing • 24.08.2017

Wakacje bez internetu! Liczba użytkowników spadła
Z danych firmy analitycznej Gemius wynika, że w lipcu z internetu korzystało w Polsce o ponad 560 tys. użytkowników mniej niż w czerwcu. Łączna liczba internautów z wyniosła 26,5 mln, którzy wygenerowali łącznie 53,4 mld odsłon. Natomiast średni dzienny czas pobytu w sieci wyniósł 2 godz. 25 min.

Aktualności, Marketing • 23.08.2017

Facebook już nie jest cool?
Zdaniem firmy badawczej EMarketer, największa na świecie sieć społecznościowa zanotuje w tym roku spadek popularności wśród nastolatków.

Marketing, Marketing • 21.08.2017

Konkurs na jubileusz sieci Rossmann na Facebooku to fejk!
Na facebookowym profilu „Rossmann - Jubileusz 2017” pojawiła się informacja o konkursie sieci drogerii z okazji jubileuszu funkcjonowania marki na polskim rynku. Okazało się jednak, że jest to próba oszustwa.

Marketing, Aktualności • 21.08.2017

Alibaba dogania Amazona
Gigant z chińskiego rynku, Alibaba Group Holding depcze po piętach amerykańskiemu Amazonowi.
Jak wynika z badania Central & Eastern Europe Developer Landscape 2017, przeprowadzonego przez Stack Overflow na zlecenie infoShare, aż jedną czwartą całej społeczności informatyków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej stanowią Polacy. Najwięcej z nich mieszka w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Wynika z tego, że nasz kraj dzięki fachowym zasobom kapitału ludzkiego jest atrakcyjną lokalizacją dla rozwoju inwestycji z branży IT.

Marketing, Aktualności • 18.08.2017

Wysoka pozycja w Google to nie atut, a konieczność!
Polski rynek e-commerce jest na piątym miejscu w Europie pod względem szybkości rozwoju. Rosnąca konkurencja oznacza potrzebę usprawnienia operacji marketingowych i działań umożliwiających pojawienie się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google.

Marketing, Aktualności • 16.08.2017

Od czego zależy ruch w sklepie internetowym?
Źródła wejść na stronę internetową sklepu stanowią szeroki wachlarz. Najczęstszą drogą prowadzącą do e-sklepu jest wyszukiwarka internetowa. Znaczny udział mają również tzw. wejścia bezpośrednie oraz kanały social media typu Facebook czy Instagram. W katalogu źródeł ruchu w sklepie można wspomnieć również o kampaniach mailowych i display.
Jak podają eksperci z Grupy Integer.pl handel w sieci ma się dobrze, a wartość tego rynku w Polsce może przekroczyć w 2017 roku kwotę 40 miliardów złotych.

Legalniewsieci.pl © 2019

Realizacja strony weboski

e-Gazela Biznesu

Trwa generowanie dokumentu...

REKLAMA

zamknij okno