Portal bezpiecznego e-biznesu

Marketing, Aktualności • 22.06.2017

Czy można zablokować porównywanie cen online?
Amazon przekonuje, że tak i w tym celu opatentował specjalny system, który uniemożliwia sprawdzenie cen produktów w sklepach konkurencji. Prostota działania porównywarek cenowych i łatwość, z jaką klient może szybko odnaleźć interesujący go produkt w najniższej cenie ma swoje zalety, ale i wady. Dla największych graczy na rynku zdolnych oferować towary w konkurencyjnych cenach porównywarki cenowe były zasadniczo zaletą – w tym także dla Amazona. Sytuacja zmieniła się po przejęciu przez Amazona sieci tradycyjnych sklepów Whole Foods.

Marketing, Aktualności • 21.06.2017

Klienci stawiają na zakupy przez urządzenia mobilne
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą PwC w 32 państwach wśród 24 471 ankietowanych oraz 357 polskich respondentów, e-konsumenci coraz chętniej używają do zakupów telefonów komórkowych. Ten właśnie kanał sprzedaży osiągnął w latach 2013-2017 największy przyrost.

Marketing, Aktualności • 14.06.2017

e-konsumenci żądają terminowości
Z przeprowadzonego przez Sapio Research badania grupy 2022 konsumentów z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec i Hiszpanii wynika, że terminowość świadczonych przez e-sklepy usług ma istotny wpływ na wybór sklepu przez konsumenta. W sklepach stacjonarnych ok. 70% klientów jest w stanie zaczekać do 5 minut by sprawdzić dostępność towaru, zaś 30% przeznacza na to jedynie do 2 minut.

Marketing, Aktualności • 14.06.2017

Poprawa funkcjonalności grup na Facebook’u
Mark Zuckerberg stawia na tworzenie grup na swoim portalu, które powinny być w niedługim czasie bardziej widoczne i osiągalne dla użytkowników.

Marketing, Aktualności • 08.06.2017

Automaty do sprzedaży obserwujących i lajków w Moskwie
W moskiewskich supermarketach pojawiły się automatyczne kioski służące do sprzedaży lajków na serwisie Instagram lub popularnym rosyjskim Vkontakte (W kontakcie). Klient płaci 100 rubli za wykonanie przez automat jego zdjęcia typu selfie i dodanie 100 osób obserwujących klienta. Za kolejne 50 rubli można nabyć 100 lajków.

Marketing, Aktualności • 07.06.2017

Spersonalizowane zakupy na platformie eBay
„Nie jesteś taki jak wszyscy inni, więc dlaczego miałbyś kupować tak samo jak oni?” – takim hasłem globalny potentat handlu internetowego promuje swoją nową strategię spersonalizowanych zakupów. Ma ona polegać na wstępnej preselekcji produktów prezentowanych w określonych kategoriach, pod kątem indywidualnych potrzeb danego klienta.

Marketing, Aktualności • 07.06.2017

Rośnie liczba niezadowolonych klientów e-sklepów.
Jak pokazują badania Kantar Public, przybywa klientów zrażonych do zakupów w sklepach internetowych. Co dziesiąty kupujący doświadczył problemów z odzyskaniem pieniędzy od sprzedawcy w związku z zakupem towaru sieci.

Marketing, Prawo • 05.06.2017

e-terminale będą wypierać gotówkę
Wdrażanie rządowego programu wsparcia obrotu bezgotówkowego w przedsiębiorstwach będzie skutkowało tym, że do roku 2020 liczba terminali POS (ang. point of sale – punkt handlowy) służących do kontaktu z bankiem wzrośnie do 1,2 mln. Takie szacunki podaje Janusz Bober, przewodniczący rady nadzorczej CRE Polskie Płatności S.A.

Aktualności, Marketing • 01.06.2017

Nowa wersja Quick.Cms i Quick.Cms.Ext v6.4
Już jest! Nowe wersje oprogramowania Quick.Cms i Quick.Cms.Ext v6.4. Co się zmieniło? Jakie nowości przygotował zespół OpenSolution.org?

Aktualności, Marketing • 31.05.2017

Alibaba inwestuje w sieć supermarketów
Chiński gigant sprzedaży internetowej właśnie zainwestował w 18% akcji Lianhua Supermarket Holdings, spółki posiadającej sieć ponad 3 600 sklepów w 19 prowincjach Chin. Alibaba stał się tym samym drugim co do wielkości udziałowcem tej spółki. Wcześniej w lutym br. Alibaba zawarł strategiczne partnerstwo z Bailian Group – grupą detaliczną, do której należy m.in. Lianhua.

Legalniewsieci.pl © LEXLAB Gabriel Gatner`2017

Realizacja strony weboski

Trwa generowanie dokumentu...

REKLAMA

zamknij okno